Preventivni odpoklic Ortovox lavinskih žoln 3+ z različico programske opreme 2.1

Preventivni odpoklic Ortovox lavinskih žoln 3+ z različico programske opreme 2.1

S strani podjetja Ortovox smo prejeli sporočilo za javnost, ki ga v celoti objavljamo spodaj.

Spoštovani ORTOVOX uporabnik,

povratne informacije naših partnerjev iz SAFETY ACADEMY so razkrile, da se lahko v zelo redkih primerih pri naših lavinskih žolnah 3+, ki imajo nameščeno programsko opremo 2.1, pojavi kratkotrajna motnja funkcije oddajanja. To lahko vodi do podaljšanja postopka iskanja. Razlog motnje je napaka v programski opremi.

Do zdaj se zaradi napake v programski opremi še ni zgodila nobena nesreča. Kot preventivni ukrep, da bi preprečili tveganje za naše stranke, bomo odpoklicali vse lavinske žolne 3+ s programsko opremo 2.1. Brez potrebne posodobitve programske opreme na različico 2.2 se odpoklicanih naprav ne more več uporabljati.

Napaka je bila prepoznana in popravljena v obširnih internih testih. Nova različica programske opreme 2.2 bo imela napako odpravljeno.

Katere naprave so prizadete?

Preventivni odpoklic se nanaša izključno na lavinske žolne ORTOVOX 3+ z nameščeno programsko opremo 2.1.

Naprave 3+, ki imajo nameščeno programsko opremo 1.0, 1.1, 2.0, 2.2 (ne glede na barvo), in vse ostale lavinske žolne ORTOVOX (S1+, S1, ZOOM), niso prizadete.

Kako vem, katera različica programske opreme je nameščena na moji lavinski žolni ORTOVOX 3+?

Gumb iskanje/oddajanje pomaknite v položaj za oddajanje (''send''). Da to storite, morate gumb pritisniti navznoter! Zdaj prižgite napravo. Zaporedoma se na zaslonu izpisujejo informacije:

  • 10-mestna serijska številka
  • Prikaz testnega zaslona
  • Preostala zmogljivost baterije
  • NAMEŠČENA RAZLIČICA PROGRAMSKE OPREME

Če se prikaže 2.1: ODPOKLIC VELJA ZA VAŠO NAPRAVO.

Če se prikaže 1.1, 2.0 ali 2.2: vaša naprava NI prizadeta.

Če se ne prikaže NOBENA ŠTEVILKA, je na vaši napravi nameščena različica programske opreme 1. Ta naprava NI prizadeta.

Kakšna je motnja?

V redkih primerih se lahko pojavi kratkotrajna motnja pulza oddajnega signala. V tem primeru se premori med oddajnimi signali lahko podaljšajo za nekaj milisekund. Če se to zgodi, medtem ko naprava išče, se lahko na zaslonu kratkotrajno pojavijo begajoča sporočila. To lahko povzroči izgubo časa med iskanjem.

Za koliko se potem lahko podaljša čas iskanja?

Med motnjo je iskanje še vedno mogoče, ampak oteženo. Ne moremo posplošiti, ali bo motnja trajala le nekaj sekund ali dlje. To je odvisno od vrste motnje in osebe, ki išče.

Kaj povzroča motnjo?

Vzrok je napaka programske opreme pri različici 2.1. Sestavni del programske opreme, ki je bil spremenjen med posodobitvijo z različice 2.0 na 2.1, je odgovoren za variacije pulza. V redkih primerih bo različica 2.1 anteni oddajala v spremenljivih obdobjih oddajanja.

Kaj se bo zgodilo na servisni točki ORTOVOX?

Nameščena bo nova različica programske opreme 2.2. Poleg tega bo preverjeno morebitno puščanje baterij, testirano pa bo še ohišje in mehansko funkcionalnost stikal.

Poleg odpoklica in namestitve nove različice programske opreme uporabnikom svetujemo, da dajo napravo pregledati najkasneje po 5 letih, potem pa še na vsaki 2 leti. Če uporabnik zahteva redni servis, mora napravo poslati preko običajnega servisnega obrazca (spletna stran -> ''service card'').

TEHNIČNE INFORMACIJE

Zakaj napaka ni bila odkrita že prej?

Naše lavinske žolne so pod 100-odstotnim celovitim nadzorom kakovosti, pred distribucijo pa je še večkrat testirana njihova funkcionalnost. Kljub obsežnim ukrepom nadzora kakovosti smo zdaj odkrili scenarij, ki se do zdaj v naših postopkih zagotavljanja kakovosti še ni pojavil.

Kako smo odkrili napako?

Napako so odkrili partnerji iz ORTOVOX SAFETY ACADEMY med njihovimi intenzivnimi treningi usposabljanja. Napako smo prepoznali in popravili v poznejših internih testih.

POSTOPEK ODPOKLICA

Odpoklic se bo pričel 25. maja in bo brezplačen.

Od 25. maja naprej boste na tej spletni strani www.ortovox.com/recall-3plus našli obrazec, s katerim lahko brezplačno odpošljete svojo napravo 3+ z nameščeno različico programske opreme 2.1. Na vašo žolno 3+ bomo namestili novo različico programske opreme 2.2 in vam jo vrnili v najkrajšem času.

Nova različica programske opreme 2.2 bo imela napako odpravljeno. Zagotovljeno bo, da bo pulz oddajanja ostal konstanten. Naprave lahko za brezplačno namestitev nove različice programske opreme odpošljete na naše servisne točke ORTOVOX OD 25. MAJA naprej. Naprav ne morete poslati prej. Prosimo, da ne uporabite drugih sredstev pošiljanja in da napravam ne dodajate drugih izdelkov.

Vse potrebne informacije o odpoklicu najdete na naši spletni strani: www.ortovox.com/recall-3plus. Poleg tega nas lahko kontaktirate na recall@ortovox.com ali preko telefona: 089- 66674-215.

 Uporabite obrazec za odpoklic (''RECALL FORM''), da odpošljete svojo napravo 3+ z različico programske opreme 2.1 na našo servisno točko ORTOVOX. Na vašo napravo 3+ bomo namestili novo različico programske opreme 2.2 in vam jo vrnili v najkrajšem času.

POMOČ PRI ODPOKLICU NAPRAV 3+

Tel                         +49 (0)89 66674-215

E-Mail:                 recall@ortovox.com

Postopek bo trajal približno 6 tednov.

Opravičujemo se vam za nastale nevšečnosti in se vam zahvaljujemo za razumevanje in sodelovanje.

Lepe pozdrave,

Vaša ekipa ORTOVOX