Naročila, plačila, dostava

NAKUP:
Nakup lahko opravite kot registrirani ali neregistrirani uporabnik. Če ste imetnik kartice IGLU, se morate obvezno registrirati in ob registraciji vnesti tudi številko svoje kartice, kar vam zagotavlja 10 % popusta pri vsakem spletnem nakupu (popust ne velja za izdelke, označene: sezonsko/posezonsko znižanje, akcija ali zadnji kosi).

Pred zaključkom naročila se je treba strinjati s splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu.

Pred klikom na gumb Zaključi nakup lahko vse elemente naročila spreminjate in popravljate.

Preden kupec dokončno odda naročilo, se lahko s klikom na gumb Spremeni podatke in naročilo vrne na prejšnji korak. Po kliku na gumb Zaključi nakup je naročilo končano, na zaslonu pa se vam pojavi povzetek naročila. Potrdilo o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. Pri plačilu po predračunu je ponudba veljavna 3 dni od prejema predračuna.

 
KORAKI NAKUPA – SKLENITEV POGODBE
1. Registracija
Če uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, se registrira in nadaljuje nakup, v nasprotnem primeru pa opravi postopek registracije (če želi).

2. Izbor izdelkov – oddaja naročila
Uporabnik izbere izdelke, določi njegove značilnosti in s klikom na gumb Dodaj v košarico potrdi svojo izbiro.
Kupec lahko vidi, kaj ima v košarici, če klikne na ikono s košarico v desnem robu pogovornega okna. V košarici lahko kupec še enkrat preveri ceno, količino, velikost … značilnosti izdelka, lahko pa ga s klikom na »x« odstrani. Po opravljenih spremembah mora s klikom na gumb Posodobi košarico posodobiti izbor.
Ko je kupec z naročilom zadovoljen, klikne na gumb Naprej na naročilo.

3. Blagajna
Kupec izpolni zahtevana polja s podatki o načinu plačila in dostavi. Lahko tudi odda opombe k naročilu, ki jih vpiše v za to namenjeno polje.
Svoje naročilo lahko v tem koraku spremeni tako, da klikne na gumb Spremeni podatke in naročilo.
S klikom na gumb Zaključi nakup in sprejetjem pogojev poslovanja potrdi svoje naročilo.

4. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo o oddanem naročilu.
Ponudnik najpozneje v 48 urah pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. Če se cena med obdelavo naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je ob potrditvi naročila s sporočilom Naročilo potrjeno nepreklicno sklenjena, ob zavrnitvi naročila pa pogodba ni sklenjena.

5. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili, garancijskim listom ali certifikati.

PLAČILO:
Možni so trije načini plačila:

Plačilo po predračunu (za vse vrste dostave in osebni prevzem): Na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi, boste ob potrditvi naročila prejeli predračun. Rok za plačilo je 3 dni po prejemu predračuna. Če v tem času ne prejmemo plačila na naš račun, bomo smatrali, da odstopate od naročila in bomo naročilo stornirali.

Plačilo po povzetju (za dostavo DPD in Pošta Slovenije): Na elektronski naslov boste prejeli potrditev naročila, ki ga bomo dostavili v roku, ki je opredeljen pri vsakem izdelku.
• Dostavna služba DPD provizije za plačilo po povzetju kupcu ne zaračunava. Kupnino pa je treba plačati z gotovino.
• OPOZORILO: Pošta Slovenije ob dostavi zaračuna provizijo za odkupnino v vrednosti 1,07 % od vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05 € (pri znesku odkupnine pod 98 €) in maksimalno 5,36 € (pri znesku odkupnine nad 501 €).

Plačilo v trgovini (le za osebni prevzem): Na elektronski naslov boste prejeli potrditev naročila, ki ga bomo dostavili v trgovino, ki ste jo izbrali, najpozneje v 5 delovnih dneh. Plačilo je možno z gotovino ali plačilnimi karticami.
VARNOST
Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije in se takrat prenašajo po spletu, so ustrezno kodirani, zato ni mogoče, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba.
Vaši podatki in gesla se ne shranjujejo, kar zagotavlja uporabniku varno nakupovalno izkušnjo.

 
DOSTAVA/PREVZEM
Dostava oziroma prevzem sta možna le na ozemlju Slovenije. Kupec sam izbere eno izmed treh možnosti:
• Osebni prevzem v eni od trgovin IGLU ŠPORT – Izdelke je treba prevzeti v izbrani trgovini najpozneje v treh delovnih dnevih od dneva prejema obvestila, da je blago pripravljeno. Če želite poznejši prevzem, nam to, prosimo, sporočite.
• Dostavna služba DPD – Pred dostavo vam dostavna služba pošlje SMS z dnevom in okvirno uro dostave. Če vam termin ne ustreza, se lahko dogovorite za dostavo drugi dan ali ob drugi uri.
• Pošta Slovenije – dostavo naročenega blaga izvaja Pošta Slovenije, navadno v dopoldanskih urah. Če ob dostavi na navedenem naslovu ni nikogar, kurir pusti obvestilo, blago pa lahko v prihodnjih 15 dneh dvignete na svoji pošti.
Dostava naročila bo opravljena v roku, ki je opredeljen pri vsakem izdelku, v primeru plačila po predračunu začne rok teči z dnem prejema plačila na naš račun. O odpremi pošiljke vas bomo obvestili po elektronski pošti.

 
CENE DOSTAVE
• Brezplačna dostava za nakupe nad 50 € in za vse nakupe z osebnim prevzemom v eni izmed naših trgovin.
• Stroške dostave pri nakupu pod 50 € – dostavna služba DPD 3,00 €, Pošta Slovenije 3,99 €. Strošek dostave vam bomo zaračunali na poslanem predračunu oziroma računu.

 
DOBAVLJIVOST IN ZALOGA
Podatek o dobavljivosti izdelkov osvežujemo enkrat na dan. Zato je možno, da ob prejemu naročila želenega izdelka ni več v zalogi. V tem primeru vas bomo o tem nemudoma obvestili, morebitno nakazani znesek pa nakazali nazaj na želeni račun najpozneje v 3 delovnih dneh.

Ob morebitnih težavah pri spletnem nakupu lahko več informacij poiščete na strani o spletnem reševanju sporov

Pogoje naročil, plačil in dostave si lahko prenesete tukaj.