Prodajni pogoji trgovine

JAMSTVO
Jamčimo za vse kar prodajamo. Poleg garancije proizvajalca zagotavljamo na vse artikle, kupljene v IGLU ŠPORT trgovinah ali IGLU ŠPORT spletni trgovini, eno leto garancije. Pogoj za uveljavljanje garancije je pravilna uporaba in ustrezno vzdrževanje ter originalni račun.
PRODAJAMO LE USTREZNO OPREMO
Vsi izdelki, ki jih prodajamo, ustrezajo vsem evropskim standardom (CE, UIAA).
STVARNE NAPAKE
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (IGLU ŠPORT, d. o. o.) kupcu izročiti blago skladno s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da napako odpravi, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Potrošnik lahko uveljavlja pravice zaradi stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dne, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka, pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

INFORMACIJA O INTERNEM PRITOŽBENEM POSTOPKU IN NAČINU ZUNAJSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV.
Morebitne spore in nesoglasja rešuje podjetje na podlagi pisnega zahtevka potrošnika, ki ga lahko potrošnik naslovi na podjetje pisno na naslov IGLU ŠPORT, d. o. o., Litrostrojska c. 40, 1000 Ljubljana oziroma po spletni pošti info@iglusport.si.

Pristojni organ v podjetju bo o pritožbi odločil v najkrajšem možnem času oziroma najpozneje v 8 dneh od prejema celotne relevantne dokumentacije. Podjetje bo poslalo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. Potrošnik ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. Podjetje bo v 15 delovnih dneh poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na potrošnikov naslov. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek podjetja zaključen.

Če zahtevnost primera ne omogoča rešitve pritožbe oziroma ugovora v navedenem roku, bo podjetje potrošnika pisno obvestilo o predvidenem datumu dokončne rešitve pritožbe.

Skladno z zakonskimi normativi Iglu Šport d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Iglu Šport, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

PLAČILNI POGOJI
Poleg gotovine in vrednostnih bonov Iglu šport, sprejemamo tudi naslednje plačilne oziroma kreditne kartice:
BA, MAESTRO, KARANTA, EUROCARD/MASTERCARD, VISA, DINERS CLUB

 

visaeuromastdiners_nov(1)maestro

 

PLAČILO NA OBROKE je možno z naslednjimi karticami:

• DINERS CLUB
• MASTERCARD izdana v NLB
• KARANTA izdana v NLB
• VISA izdana v NLB

 

Nakup na obroke je brez obresti. Možnih je največ 10 obrokov, najnižji znesek nakupa je 100 €, najnižji znesek obroka je 30 €.

 

IGLU KARTICA
Kartico IGLU lahko pridobi vsaka fizična oseba, ki izpolnjuje pogoje iz splošnih pogojev. Imetnik kartice IGLU lahko uveljavlja navedene ugodnosti pod naslednjimi pogoji:

• 10% popust na vsak nakup (velja za izdelke, ki niso znižani)
• 10% popust pri izposoji opreme
• popustov ni mogoče uveljavljati na že znižane artikle, vrednostne bone, knjige prvič izdane pred manj kot 6 meseci, vstopnice, na odprodajo poškodovanih izdelkov, na odprodajo rabljenih izdelkov za izposojo in na odprodajo testnih izdelkov.

Splošni pogoji za pridobitev in uporabo kartice IGLU.

AKCIJE

Iz vseh akcij so izvzeti artikli brez zaloge, vrednostni boni, knjige prvič izdane pred manj kot 6 meseci, vstopnice, na odprodajo poškodovanih izdelkov, na odprodajo rabljenih izdelkov za izposojo in na odprodajo testnih izdelkov. V kolikor je akcija omejena na določene blagovne znamke, bo to skomunicirano v sklopu akcije.

POPUST PRI PLAČILU S KARTICO SMART PAY CARD
Pri plačilu s kartico Smart Pay Card lahko uveljavljate navedene ugodnosti pod naslednjimi pogoji:

• 10% popust
• Pred nakupom obvezno opozorite prodajalca na plačilo s Smart Pay Card
• popustov ni mogoče uveljavljati na že znižane artikle, vrednostne bone, knjige prvič izdane pred manj kot 6 meseci, vstopnice, na odprodajo poškodovanih izdelkov, na odprodajo rabljenih izdelkov za izposojo in na odprodajo testnih izdelkov. Popust se ne sešteva z drugimi popusti.

 

ČLANI DRUŠTEV S KATERIMI IGLU ŠPORT SODELUJE
Člani društev s katerimi ima Iglu šport podpisano pogodbo o sodelovanju lahko uveljavljajo navedene ugodnosti v trgovinah Iglu Šport pod naslednjimi pogoji:

• 10% popust na vsak nakup (velja za izdelke, ki niso znižani)
• 10% popust pri izposoji opreme
• popustov ni mogoče uveljavljati na že znižane artikle, vrednostne bone, knjige prvič izdane pred manj kot 6 meseci, vstopnice, na odprodajo poškodovanih izdelkov, na odprodajo rabljenih izdelkov za izposojo in na odprodajo testnih izdelkov. Spisek društev s katerimi sodelujemo je naveden tukaj.

 

VREDNOSTNI BONI
Podarite vrednosti bon! Odlična rešitev za vse, ki kupujete darilo.

 

VRAČILO DAVKA (TAX-FREE)
Osebe s potnim listom države, ki ni članica EU, ki blago kupljeno v naših trgovinah odnesejo iz Slovenije, lahko s potrjenim obrazcem TAX-FREE uveljavljajo vračilo DDV.

Prodajne pogoje trgovin in nakupov preko spleta si lahko prenesete tukaj.